ΙΤΑΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΗΜΕΙΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Τα Mαθησιακά αποτελέσματα εντοπίζονται σε 5 άξονες/δεξιότητες: 1. Kατανόηση προφορικού λόγου: Μπορεί να αναγνωρίσει γνωστές λέξεις και πολύ στοιχειώδεις φράσεις που αφορούν τον εαυτό του, την οικογένεια του και το άμεσο συγκεκριμένο περιβάλλον, όταν οι άνθρωποι μιλούν αργά και καθαρά. 2. Κατανόηση γραπτού λόγου: Μπορεί να κατανοήσει γνωστά ονόματα, λέξεις και πολύ απλές προτάσεις, π.χ. σε ανακοινώσεις και αφίσες ή σε καταλόγους. 3. Προφορική συνδιαλλαγή: Μπορεί να συνδιαλέγεται με απλό τρόπο υπό την προϋπόθεση ότι ο άλλος είναι προετοιμασμένος να επαναλάβει ή να επαναδιατυπώσει τα λεγόμενά του με μικρότερη ταχύτητα ομιλίας και να τον βοηθήσει να διατυπώσει αυτό που προσπαθεί να πει. Μπορεί να κάνει ερωτήσεις και να δώσει απαντήσεις πάνω σε πολύ γνωστά του και οικεία θέματα. 4. Παραγωγή προφορικού λόγου: Μπορεί να χρησιμοποιήσει απλές φράσεις και προτάσεις για να περιγράψει πού μένει και τους ανθρώπους που γνωρίζει. 5. Παραγωγή γραπτού λόγου: Μπορεί να γράψει μια σύντομη, απλή κάρτα/μήνυμα. Μπορεί να συμπληρώσει τα προσωπικά του στοιχεία σε διάφορα έντυπα.

Περιεχόμενο Μαθήματος

Σε αυτό το μάθημα ο φοιτητής έρχεται για πρώτη φορά σε επαφή με την ιταλική γλώσσα. Η διδασκαλία της ιταλικής γλώσσας ξεκινά από το επίπεδο Α1 (σπουδαστής=βασικός χρήστης) σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς, δηλ το χαμηλότερο επίπεδο γλωσσομάθειας. Και ολοκληρώνει το Α1 με το μάθημα 201 του επόμενου εξάμηνου. Έτσι τα δύο μαθήματα αποτελούν το ένα συνέχεια του άλλου. Η διδασκαλία της ιταλικής γίνεται μια φορά την εβδομάδα για 3 συνεχόμενες διδακτικές ώρες και σε συνδιδασκαλία με άλλα τμήματα/σχολές (4). Ο φοιτητής μπορεί να συνδιαλέγεται με απλό τρόπο, να θέτει και να απαντά σε απλές ερωτήσεις σχετικές με τον ίδιο, τους ανθρώπους που γνωρίζει, τα πράγματα που του ανήκουν, να ξεκινά και να ανταποκρίνεται σε απλές δηλώσεις που αφορούν πολύ οικεία θέματα. Πιο ειδικά οι φοιτητές ασχολούνται με τα παρακάτω γραμματικά φαινόμενα (riflessione grammaticale): Suoni, lettere, pronuncia. Articolo determinativo, singolare e plurale. Articolo indeterminativo, singolare. Sostantivi maschili: in -o, -e, -a, singolare e plurale. Sostantivi femminili: in -a, -e, -à, singolare e plurale. Aggettivi: in –o, -a , -e, singolare e plurale. Plurale dei sostantivi e degli aggettivi: in -co, -go, -ca, -ga. Plurale dei sostantivi: in -io, -ia. Pronomi personali. Presente indicativo dei verbi ausiliari: essere, avere. Presente indicativo del verbo chiamarsi (1a, 2a, 3a persona singolare). Presente indicativo dei verbi regolari (tre coniugazioni): -are, -ere, -ire , -ire (-isco). Presente indicativo dei verbi regolari in –iare, -care, -gare. Presente indicativo dei verbi irregolari: andare, stare, fare, dare. Preposizioni semplici e articolate. Και με τις παρακάτω γλωσσικές πράξεις (atti linguistici): Chiedere e dare informazioni relativamente a: Nome, Origine, Νazionalità, Età, Indirizzo, Telefono, Studi/professioni, Ora, data (giorno, mese), Compleanno, Festa onomastica, Oroscopo/segno zodiaco, Attore/attrice preferito/a, Cantante preferito/a, Animale preferito. Salutare. Compilare un modulo. Iniziare, finire una lettera/un’email/un messaggio.

Βιβλιογραφία

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Κωδικός: Α04
ETCS: 0
Εξάμηνο: 2o
Περίοδος: Εαρινή

Διδάσκοντες: