Ανακοινώσεις

23/12/2013

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Οι νέες ημερομηνίες για υποβολή αιτήσεων υποψηφιότητας είναι από Τετάρτη 8/1/2014 έως Τετάρτη 15/1/2014. Οι αιτήσεις πρέπει να υποβάλλονται στη Γραμματεία του Τμήματος Χημείας του ΕΚΠΑ κατά τις ημέρες και ώρες που δέχεται το κοινό (Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή 11 πμ – 2 μμ).

Η αίτησή σας μαζί με τα δικαιολογητικά μπορεί να σταλεί και ταχυδρομικώς (με συστημένη επιστολή) στην ακόλουθη διεύθυνση (με τη σημείωση Αίτηση Υποψηφιότητας ΠΜΣ ΔιΧηΝΕΤ):

Υπ’ όψιν κ. Κατσούλη
Γραμματεία Τμήματος Χημείας
Πανεπιστημιούπολη, 157 71 Αθήνα

Για να γίνει η αίτησή σας δεκτή θα πρέπει η σφραγίδα ταχυδρομείου να έχει εμπρόθεσμη ημερομηνία.

Παρακαλείσθε όσοι έχετε ήδη αποστείλει αίτηση ταχυδρομικώς να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς με την κ. Κατσούλη (210 727 4386) για να επιβεβαιώσετε ότι έχει παραληφθεί ο φάκελός σας.

02/02/2011
2011: Έτος Χημείας
Στα πλαίσια του εορτασμού του Έτους Χημείας θα πραγματοποιηθεί στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών σειρά εκδηλώσεων με την ενεργό συμμετοχή του ΔιΧηΝΕΤ. Συγκεκριμένα διοργανώνονται:

  • Σεμινάρια Διδακτικής της Χημείας στις 14, 21, 28 Μαρτίου και 4 Απριλίου 2011, τα οποία απευθύνονται κυρίως σε εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Δηλώσεις συμμετοχής στην κ. Κοντογιάννη, τηλ. 2107273516.
  • «Χημικές Περιπλανήσεις» την Κυριακή 13 Μαρτίου 2011, 11 π.μ. Μία περιπλάνηση στον κόσμο της Χημείας μέσα από εντυπωσιακά πειράματα, για μαθητές και όχι μόνο, με οδηγούς αποφοίτους και φοιτητές του ΔιΧηΝΕΤ.

Πρόγραμμα εκδηλώσεων ΕΙΕ

31/01/2011
Διάκριση
Η Society for Research in Child Development πρόκειται να απονείμει στην Καθηγήτρια του Τμήματος Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης και συνεργάτιδα του ΠΜΣ ΔιΧηΝΕΤ κυρία Σ. Βοσνιάδου το βραβείο Distinguished International Contributions to Child Development Award στο Συνέδριο της Εταιρείας που θα γίνει στο Μόντρεαλ τον Μάρτιο. Το βραβείο απονέμεται για τη συμβολή του έργου της στην κατανόηση της γνωσιακής ανάπτυξης και μάθησης, ιδιαίτερα όσον αφορά στο πώς οι ιδέες/πεποιθήσεις των παιδιών επηρεάζουν το πώς αλλάζουν αυτά που ήδη ξέρουν και γενικότερα για την πολυπλοκότητα των διαδικασιών της κατανόησης από τους εκπαιδευόμενους.

Comments are closed.